Maersk aghjusta i piani di navigazione per carichi di navi logistiche internaziunali

Maersk Line, una filiale di u Gruppu Maersk, hè u più grande trasportatore di containeru logisticu internaziunale in u mondu cun una rete di serviziu in u mondu.Cume u cunflittu Russia-Ucraina s'intensifica, l'industria marittima hè stata affettata.Ricertamenti, Maersk hà annunziatu nant'à u so situ ufficiali chì u cunflittu Russia-Ucraina avia affettatu u trasportu logisticu internaziunale di carichi exportati da l'Asia.A cumpagnia farà più aghjustamenti à a so attività.

Sicondu Maersk, u cunflittu Russia-Ucraina è l'impattu di e sanzioni imposte à a Russia da certi paesi anu risultatu in una seria di reazzioni in catena in a catena di supply globale, chì aumenta ancu l'incertezza di ulogistica internaziunalea rete di spedizione è porta à gravi ritardi di navi.

7

(L'imaghjina hè da Internet è serà eliminata se ogni violazione hè notificata)

Sicondu l'analisi di Maersk di a situazione attuale, u cunflittu Russia-Ucraina hà direttamente risultatu in l'ispezione stretta di tutti i carichi d'importazione è di esportazione russi chì transitanu per terminali è porti in diversi paesi da e dogane europee per via di e sanzioni dirette o indirette imposte à a Russia da a Russia. certi paesi europei.Ci hè ancu una gamma più larga di effetti indiretti, cum'è ritardi in a logistica internaziunale di tutte e merchenzie implicate, a congestione in i centri di trasbordu, è ancu a stabilità di a catena di supply globale.

L'effetti ùn sò micca limitati à u cummerciu trà Russia è altri paesi, ma sò glubale, una preoccupazione espressa da fonti Maersk.E restrizioni attuali è ispezioni strette in i centri di trasbordu pertinenti anu impactatu u trasportu di carichi d'esportazione da l'Asia.Per migliurà a tarifa di consegna puntuale, Maersk hà cuminciatu à piglià contromisure aghjustendu u calendariu di navigazione di l'AE6.logistica internaziunaleStrada Asia-Europa.

Inoltre, Maersk hè ancu travagliatu cù diversi porti europei per sbulicà l'arristatu di carica u più prestu pussibule.In u futuru, Maersk serà ancu preparatu à utilizà rotte alternative è redistribuisce a carica à altre rete di rotte per minimizzà l'impattu è a perdita di i clienti.

L'operazioni logistiche internaziunali di Maersk chì implicanu l'Ucraina è a Russia sò state largamente sospese.In u casu di carichi digià caricati o scaricati in i porti russi è ucraini, Maersk hà dettu chì u so compitu principale hè di assicurà chì ùn ci hè micca una congestion addiziale in i porti è i magazzini in u mondu.Dunque, farà ogni sforzu per furnisce a carica logistica internaziunale in transitu è ​​riservata prima di l'annunziu di sospensjoni à a so destinazione.

Inoltre, Maersk hà dichjaratu chì a carica dighjà destinata à a Russia è l'Ucraina è a carica chì ùn pò micca esse spedita per via di diverse restrizioni ùn saranu micca sughjette à e spese di almacenamento pertinenti.À u listessu tempu, un serviziu di cambiamentu di destinazione serà furnitu gratuitamente.U trasportu marittimu di logistica internaziunale è altre tariffi cunnessi seranu rinunciati ancu.À u listessu tempu, per facilità a congestione in a catena di fornitura europea, l'annullamentu chì implica l'Ucraina è a Russia serà liberu per u trasportu marittimu di logistica internaziunale finu à l'11 di marzu. I carichi di demurrage incurruti in i porti temporali di scalu seranu rinunziati per l'impurtazioni è l'esportazioni ucraine è l'esportazioni russe. ancu.Tuttavia, per via di diversi cuntrolli è inspezioni, ponu esse ritardi longu in a logistica internaziunale di e merchenzie citate sopra.

Fonte: China Shipping Gazette


Tempu di Post: 30-May-2022

  • Previous:
  • Next: