【A 6ª notizia CIIE】 L'esposizione d'importazione di a Cina rende accordi record, spinta l'economia glubale

A appena conclusa a sesta China International Import Expo (CIIE), a prima esposizione di tematiche d'importazione à livellu naziunale di u mondu, hà vistu un totale di 78,41 miliardi di dollari americani di accordi tentativi raggiunti per compra di un annu di beni è servizii, stabilendu un record altu.
A figura rapprisenta un aumentu di 6.7 per centu da quellu di l'annu passatu, Sun Chenghai, subdirector-generale di u CIIE Bureau, hà dettu in una cunferenza di stampa.
Fendu u so primu ritornu cumpletu à l'esibizioni in persona da l'iniziu di COVID-19, l'avvenimentu hè andatu da u 5 à u 10 di nuvembre di questu annu, attraendu rapprisentanti di 154 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali.Più di 3,400 imprese da 128 paesi è regioni anu participatu à a mostra di l'affari, chì mostra 442 novi prudutti, tecnulugia è servizii.
L'incomparabile quantità di cuntratti firmati è u grande entusiasmu di l'espositori internaziunali dimustranu una volta di più chì a CIIE, cum'è una piattaforma per l'apertura di altu livellu, è ancu un bonu publicu internaziunale spartutu da u mondu, hè un forte propulsore per l'ecunumia glubale. crescita.
Un totale di 505 milioni di dollari americani di affari sò stati firmati da espositori chì participanu à u Padiglione di l'Alimentazione è l'Agricultura Americana di l'Expo, secondu a Camera di Cummerciu Americana in Shanghai (AmCham Shanghai).
Ospitatu da AmCham Shanghai è u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti, u Padiglione Americanu di l'Alimentazione è l'Agricultura à a sesta CIIE hè a prima volta chì u guvernu americanu hà participatu à u grand avvenimentu.
Un totale di 17 espositori da i guverni statali di i Stati Uniti, l'associazioni di prudutti agriculi, l'esportatori agriculi, i pruduttori di l'alimentariu è l'imballaggi di l'imballaggi anu presentatu prudutti cum'è carne, noci, furmagliu è vinu in u padiglione, chì copre una superficie di più di 400 metri quadrati.
"I risultati di u Padiglione di l'Alimentazione è l'Agricultura Americana anu superatu e nostre aspettative", disse Eric Zheng, presidente di AmCham Shanghai."U CIIE hà dimustratu esse una piattaforma impurtante per presentà i prudutti è i servizii americani".
Ellu disse chì AmCham Shanghai hà da cuntinuà à sustene l'imprese americane in a crescita di a so attività in Cina sfruttendu questa mostra d'importazione senza rivali."L'ecunumia di a Cina hè sempre un mutore impurtante per a crescita ecunomica mundiale.L'annu prossimu, pensemu di purtà più cumpagnie è prudutti americani à l'esposizione ", aghjunse.
Sicondu l'Australian Trade and Investment Commission (Austrade), un numeru record di quasi 250 espositori australiani anu assistitu à a CIIE questu annu.Frà elli hè u pruduttore di vinu Cimicky Estate, chì hà participatu quattru volte à a CIIE.
"Quest'annu avemu vistu assai imprese, probabilmente più di ciò chì avemu vistu prima", hà dettu Nigel Sneyd, capu di vignaghjolu di a cumpagnia.
A pandemia di COVID-19 hà fattu un colpu pesante à l'ecunumia glubale, è Sneyd hè ottimista chì l'esposizione puderia dà una nova vita à u cummerciu transfruntier di a so cumpagnia.È Sneyd ùn hè micca solu in questa credenza.
In un video publicatu nantu à u cuntu ufficiale WeChat di Austrade, Don Farrell, ministru australianu di u cummerciu è u turismu, hà chjamatu l'esposizione "un'uppurtunità di mostrà u megliu chì l'Australia hà da offre".
Hà nutatu chì a Cina hè u più grande partner cummerciale di l'Australia, cuntendu circa 300 miliardi di dollari australiani (circa 193,2 miliardi di dollari americani, o 1,4 trilioni di yuan) in u cummerciu bidirezionale, durante l'annu fiscale 2022-2023.
Questa figura rapprisenta un quartu di l'esportazioni totali di beni è servizii di l'Australia à u mondu, cù a Cina chì hè u sestu più grande investitore direttu di l'Australia.
"Semu entusiasti di scuntrà importatori è cumpratori cinesi, è per tutti i participanti di CIIE per vede i prudutti premium chì avemu in offerta", hà dettu Andrea Myles, cummissariu anzianu per u cummerciu è l'investimentu di Austrade."'Team Australia' hà veramente riunitu per u rughjonu ritornu di CIIE quist'annu.
A CIIE di questu annu hà ancu furnitu una chance per parechji paesi menu sviluppati di participà, mentre chì offre à i picculi attori opportunità di crescita.Sicondu l'Uffiziu CIIE, u numeru di picculi è medie imprese organizzate da l'oltremare à l'esposizione di questu annu era quasi 40 per centu in più di l'annu passatu, ghjunghjendu à circa 1500, mentre chì più di 10 paesi anu assistitu à l'esposizione per a prima volta, cumpresa a Dominica. , Honduras è Zimbabwe.
"In u passatu, era estremamente difficiule per e piccule imprese in Afganistan per truvà mercati d'oltremare per i prudutti lucali", disse Ali Faiz da a Cumpagnia di Biraro Trading.
Questa hè a quarta volta chì Faiz hà participatu à l'esposizione da a so prima participazione in 2020, quandu hà purtatu tappeti di lana fatti à a manu, un pruduttu specialità di l'Afghanistan.L'esposizione l'hà aiutatu à ottene più di 2 000 ordini per tappeti, chì furnisce ingressu per più di 2 000 famiglie lucali per un annu sanu.
A dumanda di tappeti afgani artighjanali in Cina hà cuntinuatu à aumentà.Avà Faiz hà bisognu di rinfurzà u so stock duie volte à u mese, cumparatu cù solu una volta ogni sei mesi in u passatu.
"U CIIE ci furnisce una preziosa finestra di opportunità, in modu chì pudemu integrà in a mundialisazione ecunomica è gode di i so benefici cum'è quelli in regioni più sviluppati", disse.
Custruendu una piattaforma per a cumunicazione è u scambiu, l'esposizione offre à l'imprese domestiche vaste opportunità per stabilisce cunnessione cù potenziali partenarii cummerciale è forge vantaghji cumplementari cù i ghjucatori di u mercatu, aumentendu cusì a so cumpetitività generale in u mercatu globale.
Durante u CIIE di questu annu, u Gruppu Befar da a Pruvincia di Shandong in Cina orientale hà firmatu un accordu di cuuperazione strategica cù Emerson, un gigante di a tecnulugia è di l'ingegneria glubale, per lisciate i canali di acquisti diretti.
"In a situazione ecunomica cumplessa è cambiante, participà à a CIIE hè un modu putente per l'imprese domestiche per circà a crescita in l'apertura è truvà novi opportunità di cummerciale", disse Chen Leilei, direttore generale di l'unità di cummerciale di l'energia nova in Befar Group. .
Malgradu u cummerciu glubale lento da u principiu di l'annu, l'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina sò stati stabili, cù una accumulazione crescente di fatturi pusitivi.I dati ufficiali publicati u marti mostranu chì in uttrovi, l'impurtazioni di a Cina anu aumentatu da 6,4 per centu annu annu.In i primi 10 mesi di u 2023, e so impurtazioni totali è l'esportazioni di merchenzie anu sviluppatu 0,03 per centu annu annantu à l'annu, invertendu da una diminuzione di 0,2 per centu in i primi trè trimestri.
Cina hà stabilitu obiettivi per u so cummerciu tutale di beni è servizii di più di 32 trilioni di dollari americani è 5 trilioni di dollari americani, rispettivamente, in u periodu 2024-2028, creendu enormi opportunità per u mercatu globale.
A iscrizzione per u settimu CIIE hà iniziatu, cù quasi 200 imprese chì si firmanu per participà l'annu prossimu è una zona di mostra di più di 100 000 metri quadrati riservata in anticipu, secondu u CIIE Bureau.
Medtronic, una sucietà internaziunale chì furnisce tecnulugia, servizii è soluzioni mediche, hà guadagnatu quasi 40 ordini da imprese à livellu naziunale è regiunale è dipartimenti di u guvernu à u CIIE di questu annu.Hè digià firmatu per a mostra di l'annu prossimu in Shanghai.
"Asperemu di travaglià in manu cù a CIIE in u futuru per aiutà u sviluppu di alta qualità di l'industria medica di a Cina è sparte l'opportunità illimitate in u vastu mercatu cinese", hà dettu Gu Yushao, vicepresidentu senior di Medtronic.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: