【A 6a nutizie CIIE】Zoom in u 6u CIIE da sei punti di vista

A sesta China International Import Expo (CIIE), chì hà chjusu u venneri, hà vistu tratti tentativi ghjunghje à un novu altu, injecting cunfidenza in a ripresa lenta di l'ecunumia glubale.
Cù un fatturatu chì cresce da 57,83 miliardi di dollari americani in u primu CIIE à 78,41 miliardi di dollari in a so sesta edizione, a prima esposizione à u livellu naziunale di tematiche d'importazione in u mondu hà fattu una rialità più grande d'apertura è una cooperazione win-win.
U CIIE hà "aghjustatu più fiducia in l'integrazione attiva di l'imprese multinaziunali in u sviluppu ecunomicu di a Cina, è hà ancu fattu chì a ghjente sente pienamente u grande stile di paese di a Cina di sparta opportunità di mercatu cù u mondu è prumove a ricuperazione ecunomica glubale", disse Jean-Christophe Pointeau, Pfizer. Vicepresidente senior globale è presidente di Pfizer China.
Effettu di debut
Da e scale mobili alimentate da l'Internet di e Cose à i dispositi intelligenti per e persone cun mobilità limitata di e mani è di u bracciu, i debuts di tecnulugia è prudutti d'avanguardia in u CIIE indicanu a forte fiducia di l'espositori stranieri in l'aghjurnamenti industriali è u mercatu di i cunsumatori in Cina.
U giant di vendita di vestiti Uniqlo hà participatu à l'avvenimentu per quattru anni consecutivi è hà debuttatu più di 10 prudutti maiò, cù parechji chì anu vistu a vendita crescente dopu.Quist'annu, a cumpagnia hà purtatu a so ultima giacca nano-tech.
À a sesta CIIE, l'espositori presentanu più di 400 novi prudutti, tecnulugia è servizii à u publicu.A cifra cumminata per quelli debuttati in l'ultime cinque edizioni era di circa 2 000.
U "effettu di debut" sempre più prominente à a CIIE riflette i ligami sempre più stretti trà l'espositori stranieri è u mercatu cinese.
U CIIE crea situazioni win-win cù micca solu opportunità per l'imprese, ma ancu migliurà a pusizione di a Cina in a catena di valore globale, hà dettu Jalin Wu, Fast Retailing Group Executive Officer è Uniqlo Greater China Chief Marketing Officer.
Innuvazione guidata
U CIIE hà custruitu una reputazione cum'è una piattaforma cù una forte atmosfera di tecnulugia è innuvazione.L'innuvazioni interessanti quist'annu includenu un prugramma d'onda cerebrale chì aiuta à monitorà e cundizioni di i cunduttori, un robot umanoide chì pò stringhje a manu, è un aereo elettricu verticale di decollo è atterraggio chì pò purtà finu à cinque passageri.
A zona di mostra di tecnulugii di frontiera, cumpresa a prutezzione di l'ambiente è a bassa carbonu, l'industria di piantazioni è i circuiti integrati, hè aumentata di 30 per centu da l'annu precedente.U numeru di picculi è medie imprese innovatori chì participanu à l'esposizione hà battutu un altu record quist'annu.
In l'ultimi anni, u CIIE hà aiutatu parechje innovazioni è novi prudutti diventanu successi massivi.
Siemens Healthiness hà introduttu a so tecnulugia CT di fotoni in u quartu CIIE, hà purtatu i prudutti fisichi à a quinta, è hà ricevutu u greenlight per a vendita in Cina in uttrovi di questu annu.U periodu di appruvazioni hè statu tagliatu da a mità in paragunà à e prucedure abituali.
"U CIIE hè una finestra per a Cina per custruisce un novu mudellu di sviluppu è hà ancu injected impulsu forte in u sviluppu innovativu di l'industria medica", disse Wang Hao, presidente di Greater China in Siemens Healthiness.
Esposizione verde
U sviluppu verde hè diventatu sempre più u fundamentu è u puntu culminante di a CIIE.Utilizendu l'electricità verde cum'è a so unica fonte di energia per a prima volta, l'esposizione di questu annu hè prevista per riduce l'emissioni di carbonu di 3,360 tunnellate.
Ogni annu à u CIIE, u fabricatore d'auto Hyundai Motor Group hà mostratu i veiculi di cellule di l'idrogenu cum'è u centru di u so stand.Quist'annu, i so camioni di cellula d'idrogenu è minibus anu fattu u so debut in l'esposizione, attraendu parechji spettatori.
Hyundai hè trà parechji espositori stranieri chì anu localizatu i so prudutti verdi è tecnulugia cù u sustegnu di a piattaforma CIIE, scumesse nantu à a Cina per u sviluppu verde.
In u ghjugnu, a prima basa di R&D, pruduzzione è vendita d'oltremare di u gruppu di u sistema di pila di carburante di l'idrogenu hè stata cumpletata è hà iniziatu a produzzione di massa in Guangzhou, in u sudu di a Cina.
"A Cina hè in una di e più grandi transizioni energetiche in a storia umana.A velocità è a scala sò abbastanza impressiunanti ", hà dettu Anne-Laure Parrical de Chammard, membru di u cunsigliu esecutivu di Siemens Energy AG.A cumpagnia hà firmatu una serie di cuntratti nantu à u sviluppu verde durante u CIIE di questu annu.
"L'ubiettivi di a riduzzione di u carbonu di a Cina è a neutralità di u carbonu dimustranu a determinazione di u paese à scuntrà i sfidi climatichi è accelerà a transizione energetica", disse, aghjustendu chì a so cumpagnia hè pronta à purtà u megliu à i clienti è i partenarii cinesi è cuntribuisce più à u verde è à pocu carbonu. transizione energetica in Cina.
Elementi chinesi
Per sei anni consecutivi, u Gruppu LEGO hà lanciatu in u mondu novi prudutti ricchi di elementi culturali chinesi à u CIIE.Trà i 24 novi prudutti lanciati à l'esposizione in l'ultimi anni, 16 eranu parte di u festival tradiziunale cinese è a serie LEGO Monkie Kid, l'ultima di quale hè inspirata da u Viaghju à l'Occidenti.
"U CIIE hè a megliu occasione per noi di lancià novi prudutti derivati ​​da e tradizioni è a cultura cinese", disse Paul Huang, vicepresidentu senior di u Gruppu LEGO è direttore generale di LEGO China.
In l'ultimi sei anni, u Gruppu LEGO hà espansione constantemente a so attività in Cina.À a fine di settembre, u numeru di i magazzini di u gruppu hè aumentatu da 50 in 2018 à 469 in Cina, cù u numeru di cità cuperte espansione da 18 à 122.
Forniture per a casa chì combina l'elementi di a porcellana di a dinastia Song, è dragoni è cachi, tappeti digitali tinti à l'agulla ispirati da a calligrafia cinese, è applets intelligenti di gestione di zuccheru in sangue chì sò più in linea cù l'abitudini è i bisogni di l'utilizatori cinesi - una varietà di mostre cù Elementi chinesi offrenu un visu di u forte desideriu di l'imprese straniere per esplorà in profondità u mercatu cinese.
In più di persunalizà i prudutti per u mercatu cinese, a prumuzione di a ricerca di R&D in Cina hè diventata ancu a rutina per parechje imprese multinaziunali.Per esempiu, Johnson Controls hà tenutu u debut globale di a so unità di refrigerazione centrifuga di cunversione di frequenza di levitazione magnetica è unità di trattamentu di l'aria di evaporazione diretta à u CIIE di questu annu, chì sò sviluppati è pruduciuti interamente in Cina.
"Avemu 10 stabilimenti di fabricazione è trè centri R&D in Cina", hà dettu Anu Rathninde, presidente di Johnson Controls Asia Pacificu, "A Cina hè unu di i mercati più impurtanti per noi in u mondu".
Diversità è integrità
Cum'è una esposizione internaziunale spartuta da u mondu, a CIIE cuntinueghja à prumove un sviluppu inclusivu è mutualmente beneficu in u mondu.
Un totale di 154 paesi, cumpresi i paesi menu sviluppati, in via di sviluppu è sviluppati, è ancu e regioni è l'urganisazioni internaziunali anu participatu à a CIIE quist'annu.
Più di 100 imprese da i paesi menu sviluppati sò stati furniti cù cabine gratuiti è sussidi di custruzzione per assicurà chì l'espositori in u mondu ponu saltà nantu à u trenu express di a CIIE per entre in u mercatu cinese cù una visione globale.
"U CIIE hà migliuratu assai a pupularità glubale di i nostri grani di cafè", hà dettu Bei Lei, curatore esecutivu di u padiglione naziunale di Timor-Leste in l'esposizione, aghjustendu chì anu righjuntu l'intesi iniziali di cooperazione cù parechji cummircianti, chì hè previstu di spinta. l'esportazioni di caffè di u paese significativamente l'annu prossimu.
Scambi è apprendimentu mutuale
U Forum Economicu Internaziunale di Hongqiao hè una parte impurtante di u CIIE.Più di 8 000 invitati chinesi è stranieri si sò uniti à u foru da u 5 à u 6 di nuvembre.
Vinti-dui sub-foru cù temi cum'è a catena industriale glubale, l'ecunumia digitale, l'investimentu verde è u cummerciu, a prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale è a cooperazione Sud-Sud sò stati ancu tenuti durante l'esposizione.
A CIIE ùn hè micca solu una fiera cummerciale, ma ancu una grande tappa per u scambiu di opinioni è l'apprendimentu mutuale trà e civiltà.Una varietà di avvenimenti culturali sò stati realizati per allargà i canali di cumunicazione per l'affari di u mondu.
"Cum'è a Cina hà dimustratu, l'apertura ùn hè micca solu per sguassà e barriere cummerciale o incuragisce l'investimentu, ma hè di apre a mente à novi idee è cori à u scambiu culturale", hà dettu Rebeca Grynspan, secretariu generale di a Cunferenza di u Cummerciu di e Nazioni Unite. Sviluppu.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: