【A 6ª notizia CIIE】U rolu chjave globale di CIIE hè salutatu

U presidente Xi chjama à a sulidarità interna;I dividendi sò enormi, dice u Premier Li
A Cina darà sempre opportunità impurtanti per u sviluppu glubale, è a nazione resterà impegnata à l'apertura di altu livellu è à guidà a mundialisazione ecunomica in una direzzione più aperta, inclusiva, equilibrata è win-win, u presidente Xi Jinping hà dettu dumenica.
In una lettera à a sesta China International Import Expo, chì hè stata aperta dumenica in Shanghai è dura u venneri, u presidente hà enfatizatu a necessità di e diverse nazioni di stà in sulidarità è di circà inseme u sviluppu in mezzo à a lenta ripresa economica globale.
U CIIE, prima tenutu in 2018, hà sfruttatu i punti di forza di u mercatu enormu di a Cina è serve cum'è una piattaforma per l'acquistu internaziunale, a promozione di l'investimenti, i scambii di persone è a cooperazione aperta, chì hà cuntribuitu à favurizà un novu mudellu di sviluppu è ecunumia glubale. crescita, Xi hà nutatu.
Ellu aspittava chì l'esposizione annuale pò elevà a so funzione cum'è una porta d'entrata à u novu mudellu di sviluppu è prisente novi opportunità à u mondu cù u sviluppu frescu di a Cina.
L'Expo duveria amplificà cumplettamente u so rolu di piattaforma per facilità l'apertura di altu livellu, rende u mercatu cinese un grande mercatu spartutu da u mondu, furnisce ancu beni è servizii publichi internaziunali cumuni, è facilità a custruzione di una ecunumia glubale aperta. cusì chì u mondu sanu pò prufittà di a cooperazione win-win, Xi hà dettu.
U Premier Li Qiang, in u so discorsu principale à l'apertura di l'Expo, hà reiteratu l'impegnu di Pechino à avanzà l'apertura cù più opportunità di u mercatu, espansione proattivamente l'impurtazioni è ancu creendu dividendi immensi per u mondu mettendu in piazza liste negative per u cummerciu transfruntier. in servizii.
L'impurtazioni di beni è servizii di a Cina sò previste per ghjunghje à un cumulativu di $ 17 trilioni in i prossimi cinque anni, disse.
A nazione avanzà cù l'apertura cù un allinamentu megliu in e regule, è svilupperà più piattaforme di apertura d'altu livellu cum'è e zoni di cummerci liberi piloti è u Portu di Libertà di Hainan, disse.
Hà ripetutu a prontezza di a Cina à unisce à l'Accordu Integrativu è Progressiu per u Partenariatu Trans-Pacificu è l'Accordu di Partenariatu per l'Ecunumia Digitale cum'è parte di sforzi più ampi per allargà l'accessu à u mercatu è prutegge l'interessi legittimi di l'investituri stranieri.
Li s'impegna à avanzà l'apertura cun un impetu più grande per l'innuvazione, cumprese i passi per rinfurzà a cooperazione in l'innuvazione, sparte i risultati di l'innuvazione è rompe e barriere chì limitanu u flussu di elementi d'innuvazione.
Ellu hà evidenziatu a necessità di approfondisce a riforma in u settore di l'ecunumia digitale è permette u flussu liberu di dati in modu legale è ordinatu.
Pechino sustenerà fermamente l'autorità è l'efficacità di u sistema cummerciale multilaterale, participà pienamente à a riforma di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu, è prumove fermamente a stabilità di e catene industriali è di furnimentu glubale, aghjunse.
A cerimonia di apertura di l'esposizione hà riunitu circa 1 500 rapprisentanti di 154 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali.
U primu ministru si riunì separatamente in Shanghai cù u primu ministru cubanu Manuel Marrero Cruz, u primu ministru serbe Ana Brnabic è u primu ministru kazakh Alikhan Smailov, chì eranu trà i capi chì assistenu à a cerimonia.
I dirigenti anu visitatu i cabine di l'esposizione dopu a ceremonia di apertura.
L'esperti di u cummerciu glubale è i dirigenti di l'imprese à a cerimonia anu salutatu a ferma determinazione di a Cina per espansione l'apertura, chì anu dettu chì injecterà energia positiva in l'ecunumia mundiale è u sviluppu di e cumpagnie in u mondu.
Rebeca Grynspan, secretariu generale di a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu, hà dettu: "Cumu hà dettu u presidente Xi, u sviluppu ùn hè micca un ghjocu à somma zero.U successu di una nazione ùn significa micca a caduta di l'altru.
"In un mondu multipolari, a cumpetizione sana, u cumerciu basatu annantu à e regule accettate in u mondu è una cooperazione più grande deve esse a strada per avanzà", disse.
A CIIE hè una piattaforma putente è ben stabilita è un simbulu di l'impegnu di a Cina à e relazioni cummerciale equilibrate cù u restu di u mondu, in particulare cù i paesi in via di sviluppu è e piccule è medie imprese, aghjunse.
Wang Lei, vicepresidente esecutivu mundiale di a cumpagnia britannica AstraZeneca è presidente di a so filiale in Cina, hà dettu chì a cumpagnia hè profondamente impressionata da i forti signali di l'autorità chinesi per sustene a globalizazione è espansione l'apertura.
"Annunceremu l'ultimu prugressu d'investimentu in Cina durante u CIIE è aumenteremu sempre l'investimentu in u paese nantu à a ricerca è u sviluppu, l'innuvazione è a capacità di produzzione", disse, aghjustendu chì l'ecunumia chinesa hè stabile è a cumpagnia hè decisa à approfondisce a so attività. radiche in Cina.
Toshinobu Umetsu, presidente è CEO di a succursale di a cumpagnia giapponese Shiseido in Cina, hà dettu chì in mezzu à a recessione ecunomica glubale, a determinazione di a China di custruisce una ecunumia aperta hà injectatu assai certezza è vitalità in l'ecunumia mundiale.
"L'enorme putenziale di u mercatu di a Cina è a crescita ecunomica di punta anu benefiziu di a crescita sustenibile di Shiseido è di parechje altre multinazionali.A fiducia è a determinazione di Shiseido à investisce in Cina ùn sò mai state debilitate ", disse.
L'imprese multinaziunali basate in i Stati Uniti, in particulare, sò assai bullish nantu à e so prospettive di cummerciale in Cina.
Jin Fangqian, vicepresidentu di Gilead Sciences è direttore generale di e so operazioni in Cina, hà dettu chì a Cina, cù u so ambiente di cummerciale sempre megliu, hè pronta à furnisce più opportunità di crescita per l'imprese multinaziunali mentre u paese allarga l'apertura.
Will Song, vicepresidentu senior globale di Johnson & Johnson, hà dettu chì a cumpagnia crede fermamente chì u sviluppu di a Cina darà un novu impetu à u sviluppu di u mondu, è l'innuvazione di a China hà da ghjucà un rolu sempre più impurtante in l'arena glubale.
"Durante l'ultimi anni, avemu vistu una accelerazione in l'intruduzione di prudutti è servizii innovatori in Cina.Ugualmente impurtante, cuntinuemu à nutà un aumentu di l'innuvazione in terra chì succede trà e cullaburazioni glubale ", disse Song.
"Johnson & Johnson hè impegnatu à sustene u guvernu cinese per custruisce un sistema di salute di alta qualità per serve a pupulazione cinese, è ancu di cuntribuisce à a mudernizazione di a Cina.A prossima era di l'innuvazione hè quì in Cina ", aghjunse Song.
Fonte: Chinadaily.com.cn


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: