【A 6ª notizia CIIE】 CIIE apre novi opportunità per stimulà u cummerciu Cina-Africa

Un espertu ghanese hà elogiatu a China International Import Expo (CIIE), iniziata in 2018, per offre abbundanti novi opportunità per favurizà u cummerciu Cina-Africa.
Paul Frimpong, direttore esecutivu di Africa-China Center for Policy and Advisory, un think tank basatu in Ghana, hà dettu in una recente intervista chì l'intruduzione di CIIE significava a determinazione di a Cina à apre à un livellu più altu à u mondu sanu per win-win. cuuperazione.
Sicondu Frimpong, l'ecunumia è u sviluppu di l'ecunumia chinesa sempre crescente anu espostu u cuntinente africanu à vaste opportunità per spinta u cummerciu bilaterale è accelerà l'industrializazione di u cuntinente.
"Ci sò 1,4 miliardi di cunsumatori chinesi, è se seguite u canali ghjustu, pudete truvà u mercatu.È ci sò assai paesi africani chì apprufittannu di questu ", disse, nutendu chì un gran numaru di prisenza di l'imprese africane à l'esposizione di questu annu era una tistimunianza di quella tendenza.
"L'evoluzione di l'ecunumia chinesa in l'ultimi trè decennii hà avvicinatu a Cina à l'Africa in quantu à u cummerciu", hà sottolineatu.
A Cina resta u più grande partenariu cummerciale di l'Africa in l'ultima decada.I dati ufficiali mostranu chì u cummerciu bilaterale hè cresciutu di 11 per centu à 282 miliardi di dollari americani in 2022.
L'espertu hà nutatu chì per l'imprese da Ghana è altri paesi africani, u giganticu mercatu cinese hè più attraente chè i mercati tradiziunali cum'è l'Europa.
"U significatu di l'ecunumia chinesa in u schema glubale di e cose ùn pò micca esse sottovalutatu, è i paesi in Africa cum'è Ghana anu bisognu di accessu à u mercatu cinese", disse Frimpong."Durante decennii, l'Africa hà sustinutu l'Area di Liberu Cummerciu Continentale Africana per creà un mercatu cumunu di 1.4 miliardi di persone è una opportunità massiccia per qualsiasi impresa in Africa.In listessu modu, l'accessu à u mercatu cinese aumenterà a produzzione è l'industrializazione in u cuntinente africanu ".
L'espertu hà ancu osservatu chì a CIIE crea sinergie internaziunali per l'acquistu d'oltremare, a rete di l'affari à l'affari, a promozione di l'investimenti, i scambii di persone à persone è a cooperazione aperta, chì anu da esse ancu propice à sbloccare u putenziale di crescita globale.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: