【A 6ª notizia CIIE】CIIE cuntribuisce à a ripresa, u sviluppu, a prosperità globale

A sesta China International Import Expo (CIIE) hè ghjunta recentemente à a fine.Hà vistu accordi tentativi per un valore di $ 78,41 miliardi firmati, 6,7 per centu più altu da l'esposizione precedente.
U successu continuu di a CIIE mostra l'appellu crescente di a Cina in a prumuzione di l'apertura di altu livellu, injecting energia pusitiva in a ricuperazione glubale.
Durante u CIIE di questu annu, diverse partiti anu ancu dimustratu a so fiducia in e prospettive di sviluppu di a Cina.
U numaru di cumpagnie Fortune Global 500 è i dirigenti di l'industria chì participanu à l'esposizione hà superatu quellu in l'anni precedenti, cù una raffica di "debutti globali", "debutti in l'Asia", è "debutti in Cina".
L'imprese straniere anu dimustratu a so fiducia in l'ecunumia cinese per mezu di azioni concrete.Sicondu i dati publicati da u Ministeru di u Cummerciu di a Cina, u numeru di imprese d'investimentu stranieri di novu stabilitu in Cina hè aumentatu di 32,4 per centu annu da ghjennaghju à settembre di questu annu.
Un sondaghju realizatu da u Cunsigliu Chine per a Prumuzione di u Cummerciu Internaziunale hà dimustratu chì quasi u 70 per centu di e cumpagnie straniere indagate sò ottimisti nantu à e prospettive di u mercatu in Cina in i prossimi cinque anni.
U Fondu Monetariu Internaziunale hà recentemente elevatu a so previsione di crescita per l'ecunumia di a Cina in 2023 à u 5,4 per centu, è i principali istituzioni finanziarii cum'è JPMorgan, UBS Group è Deutsche Bank anu ancu elevatu e so previsioni per a crescita ecunomica di a Cina quist'annu.
I dirigenti di l'imprese multinaziunali chì anu participatu à a CIIE anu elogiatu assai a resilienza è u putenziale di l'ecunumia cinese, esprimendu a so ferma fiducia in l'approfondimentu di a so presenza in u mercatu cinese.
Unu hà dettu chì u sistema di supply chain cinese vanta una grande resistenza è u putenziale, è a resistenza è l'innuvazione di l'ecunumia chinesa significanu una opportunità per e cumpagnie straniere per suddisfà u mercatu di cunsumu cinese è a dumanda ecunomica di u paese.
A CIIE di quist'annu hà ancu dimustratu a determinazione di a Cina per espansione a so apertura.Prima chì u primu CIIE hà iniziatu ufficialmente, u presidente cinese Xi Jinping hà rimarcatu chì u CIIE hè ospitatu da a Cina ma per u mondu.Hà sottolineatu chì ùn hè micca una esposizione ordinaria, ma una pulitica maiò per a Cina per spinghje per una nova volta di apertura di altu livellu è una misura maiò per a Cina per piglià l'iniziativa di apre u so mercatu à u mondu.
U CIIE cumpiisce a so funzione di piattaforma per l'acquistu internaziunale, a prumuzione di l'investimentu, i scambii di persone è a cooperazione aperta, creendu opportunità di mercatu, d'investimentu è di crescita per i participanti.
Ch'ella sia specialità da i paesi menu sviluppati o prudutti d'alta tecnulugia da i paesi sviluppati, sò tutti imbarcati à bordu di u trenu express di a CIIE per accelerà a so entrata in u mercatu globale di u cummerciu.
L'osservatori internaziunali anu nutatu chì una Cina aperta crea più opportunità di cuuperazione per u mondu è l'impegnu di a Cina à custruisce una ecunumia aperta injecta una tremenda certezza è momentum in l'ecunumia glubale.
Quist'annu marca u 45u anniversariu di a riforma è l'apertura di a Cina è u 10u anniversariu di a creazione di a prima zona di cummerciu pilotu di China.Ricertamenti, a 22a zona di liberu cummerciale pilotu di u paese, a China (Xinjiang) Pilot Free Trade Zone, hè stata ufficialmente lanciata.
Da u stabilimentu di l'Area Speciale Lingang di a Zona di Liberu Cummerciu Pilotu Chine (Shanghai) à l'implementazione di u sviluppu integratu di u Delta di u Fiume Yangtze, è da a liberazione di u Pianu Maestru per a Custruzzione di u Portu di Liberu Cummerciu di Hainan è u Pianu di Implementazione per a Further Reform and Opening-up in Shenzhen à u migliuramentu cuntinuu in l'ambiente cummerciale è a prutezzione di a pruprietà intellettuale, una seria di misure di apertura annunziate da a Cina à u CIIE sò state implementate, creanu continuamente novi opportunità di mercatu per u mondu.
U Vice Primu Ministru di Tailanda è u Ministru di u Cummerciu Phumtham Wechayachai hà nutatu chì a CIIE hà dimustratu l'impegnu di a Cina à l'apertura è hà dimustratu a vuluntà di tutte e parti à espansione a cooperazione.Hè creatu novi opportunità per l'imprese glubale, in particulare i picculi è mediu, aghjunse.
L'ecunumia glubale sperimenta una ricuperazione debule, cù u cummerciu glubale lento.I paesi anu bisognu di rinfurzà a cooperazione aperta è di travaglià inseme per affruntà e sfide.
Cina hà da cuntinuà à accoglie mostre maiò cum'è a CIIE per furnisce piattaforme per a cooperazione aperta, aiutà à custruisce più cunsensu nantu à a cooperazione aperta è cuntribuisce à a ricuperazione è u sviluppu globale.
Fonte: U ghjornu di u populu


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: