【A 6a nutizie CIIE】I paesi apprezzanu l'opportunità CIIE

Sessanta nove paesi è trè urganisazioni internaziunali si sò presentati à l'Esposizione Paese di a sesta China International Import Expo in Shanghai, in un tentativu di accede à l'opportunità di crescita in un grande mercatu cum'è a Cina.
Parechji di elli dicenu chì l'esposizione furnisce una piattaforma aperta è cooperativa per u sviluppu win-win trà elli è a Cina, una opportunità impurtante per u sviluppu mundiale cum'è sempre, soprattuttu quandu l'impetu per a ricuperazione ecunomica mundiale hè insufficiente.
Cum'è un paese invitatu d'onore à u CIIE di quist'annu, u Vietnam hà evidenziatu i so rializazioni di sviluppu è u so putenziale ecunomicu, è hà prisentatu artighjanali, sciarpe di seta è caffè in u so stand.
Cina hè l'impurtante partenariu cummerciale di Vietnam.L'imprese in mostra speranu di espansione l'esportazioni di prudutti d'alta qualità, attrae investimenti è stimulà u turismu attraversu a piattaforma CIIE.
Sudafrica, Kazakhstan, Serbia è Honduras sò l'altri quattru paesi invitati d'onore à a CIIE quist'annu.
U stand di a Germania hà accoltu duie urganisazioni è sette imprese di u paese, cuncintrate nantu à i so ultimi rializazioni è casi d'applicazione in i campi di a fabricazione intelligente, l'Industria 4.0, a salute medica è a furmazione di talentu.
Germania hè unu di i partenarii cummerciale più impurtanti di a Cina in Europa.Inoltre, a Germania hà participatu à u CIIE per cinque anni consecutivi, cù una media di più di 170 espositori di l'impresa è una zona di esibizione in media di quasi 40 000 metri quadrati ogni annu, u primu postu trà e nazioni europee.
Efaflex, una marca tedesca cù quasi cinque decennii di sapè fà in ricerca, sviluppu è fabricazione di porte sicure ad alta velocità utilizzate principalmente in scenarii di fabricazione di veiculi è piante farmaceutiche, participa per a prima volta à u CIIE.
Chen Jinguang, un direttore di vendita in a succursale di Shanghai di a cumpagnia, hà dettu chì a cumpagnia vende i so prudutti in Cina dapoi 35 anni è vanta circa 40 per centu di a quota di mercatu in porte sicure d'alta velocità usate in i siti di fabricazione di veiculi in u paese.
"U CIIE ci hà ancu espunutu à i cumpratori di l'industria.Parechji visitatori sò da i campi di a custruzzione di l'infrastruttura, u magazzinu di magazzini frigoriferi è e camere pulite per i pruduttori alimentari.Attualmente anu prughjetti reali chì necessitanu porte rolling shutter.Avemu avutu una cumunicazione approfondita in l'esposizione ", disse Chen.
"Per esempiu, un visitatore di l'industria di l'energia da a pruvincia di Guangdong hà dettu chì a so pianta hà esigenze esigenti in quantu à a sicurità.U CIIE hà creatu una chance per ellu di mette in cuntattu cù una impresa cum'è noi chì ponu risponde à i so bisogni ", disse.
A Finlandia, chì u più grande cumpagnu cummerciale in Asia hè stata a Cina per parechji anni, hà 16 imprese rapprisentanti da campi cum'è l'energia, a custruzione di macchine, a silvicultura è a fabbricazione di carta, a digitalizazione è u disignu di vita.Rappresentanu a forza di a Finlandia in R&D, innuvazione è scienza è tecnulugia.
In u stand finlandese u marcuri, Metso, una sucietà finlandese chì furnisce suluzioni sustinibili à l'industrii, cumprese a trasfurmazioni di minerali è a fusione di metalli, hà tenutu una cerimonia per l'inchiostrazione di un accordu di cooperazione strategica cù Zijin Mining di Cina.
A Finlandia hà ricche risorse è sapè fà in minera è silvicultura, è Metso hà una storia di 150 anni.A cumpagnia hà avutu ligami stretti cù l'imprese cinesi in l'industria minera è nova energia.
Yan Xin, un specialista di marketing di Metso, hà dettu chì a cooperazione cù Zijin si focalizeghja nantu à furnisce l'equipaggiu è u supportu di serviziu per l'ultimi, chì aiutanu certi paesi implicati in l'Initiative Belt and Road per sviluppà i so prughjetti minieri.
Fonte: China Daily


Tempu di Postu: Nov-10-2023

  • Previous:
  • Next: