【A 6a nutizie CIIE】CIIE aiuta à custruisce una ecunumia glubale aperta

A 6th China International Import Expo in corso, chì comprende mostra di paese, mostra di l'affari, u Forum Economicu Internaziunale di Hongqiao, attività di supportu prufessiunale è scambi culturali, cuntinueghja à ghjucà un rolu pivotale in a prumuzione di una ecunumia glubale aperta è interconnessa.
Cum'è a prima mostra à livellu naziunale cuncentrata principarmenti in l'impurtazioni, a CIIE, da a prima edizione, hà attiratu participanti da u globu.In l'ultimi cinque mostre, a transazzione cumulativa prughjettata era quasi $ 350 miliardi.In u sestu, più di 3,400 cumpagnie da u mondu sanu participanu à l'avvenimentu in corso.
U CIIE hà aduttatu un approcciu "Four-in-One", chì include mostre, fori, scambi culturali è avvenimenti diplomatici, è prumove l'acquistu internaziunale, l'investimentu, i scambi culturali è a cooperazione win-win.
Cù a so influenza glubale in continua espansione, u CIIE hà aiutatu à custruisce un novu paradigma di sviluppu, è hè diventatu una piattaforma per facilità l'integrazione di i mercati cinesi è internaziunali.
In particulare, a CIIE hà ghjucatu un rolu vitale in l'espansione di l'impurtazioni di a Cina.À u terzu Forum Belt and Road per a Cooperazione Internaziunale u 18 d'ottobre, u presidente Xi Jinping hà dettu chì a Cina sustene a custruzione di una ecunumia mundiale aperta è hà delineatu l'aspettattivi ecunomichi di a Cina per i prossimi cinque anni (2024-28).Per esempiu, u cummerciu di i beni è servizii di a Cina hè stimatu di aghjunghje à $ 32 trilioni è $ 5 trilioni, rispettivamente, in u periodu trà 2024 è 2028. In paragone, u cummerciu di u paese di merchenzie era $ 26 trilioni in l'ultimi cinque anni.Questu indica chì a Cina hà u scopu di aumentà significativamente e so impurtazioni in u futuru.
U CIIE crea ancu opportunità per i pruduttori di prudutti glubale di alta qualità per scopre più u mercatu cinese.Frà elli quasi 300 sò cumpagnie Fortune Global 500, è capi di l'industria, chì hè un record altu in termini di numeri.
Chì a CIIE hè diventata una piattaforma significativa per a prumuzione di u cummerciu era evidenti in a decisione di l'Amministrazione Generale di a Dogana di introduci 17 misure per fà u prucessu di participà à a CIIE più còmuda.E misure copre tuttu u prucessu da l'accessu à l'esposizione, u sdoganamentu per l'esposizione à e norme post-esibizioni.
In particulare, una di e novi misure permette l'ingressu di i prudutti d'animali è vegetali da i paesi è e regioni induve ùn ci hè micca una epidemia in corso per animali o vegetali, sempre chì i risichi sò cunsiderati gestibili.A misura allarga significativamente a gamma di prudutti chì ponu esse affissati in a CIIE, facilitendu l'ingressu di i prudutti stranieri chì ùn anu micca ancu accede à u mercatu cinese.
Prudutti cum'è u fruttu di u dragone di l'Equadoru, a carne di vacca brasiliana, è l'ultimi prudutti di carne francese da 15 esportatori di carne di porcu francese sò stati esposti à u CIIE, aumentendu e probabilità di sti prudutti chì entrenu in u mercatu cinese in un futuru vicinu.
U CIIE permette ancu à e piccule è medie imprese d'oltremare di altri paesi di scopre u mercatu cinese.Per esempiu, quasi 50 agenzie ufficiali d'oltremare in u settore di l'alimentariu è l'agricultura urganizeranu e piccule è medie imprese da l'esteru per participà à mostre in Cina.
Per sustene sta iniziativa, l'urganizatori di l'area di mostra di l'alimentu è di i prudutti agriculi in l'esposizione in corso anu custruitu una nova "Zona di Matchmaking di u cummerciu di PME" spargugliata nantu à 500 metri quadrati.L'esposizione hà invitatu cumpratori prufessiunali da e plataforme di e-commerce domesticu, supermercati è ristoranti à interagisce direttamente cù e PMI participanti, facilitendu a cullaburazione trà e duie parti.
Cum'è una piattaforma chì prumove l'apertura, a CIIE hè diventata una finestra cruciale nantu à u mercatu cinese.Questu aiuta à l'imprese straniere à scopre novi modi per fà u prufittu entrandu in u mercatu cinese, chì hè un tistimunianza di l'impegnu di a Cina à apre più l'ecunumia cinese à u mondu esternu.L'iniziativi maiò annunziati in e cinque edizioni precedenti di a CIIE, cum'è l'aghjurnamentu cuntinuu di e zoni piloti di u cummerciu liberu è u sviluppu acceleratu di u Portu di Libertà di Hainan, sò stati tutti implementati.Queste azioni mostranu chì a Cina hè sicura di custruisce una ecunumia mundiale aperta.
Cina hà da cuntinuà à piglià misure per accurtà a "lista negativa" per l'investimentu straneru in zoni di cummerciu micca liberi mentre travagliendu nantu à una "lista negativa" per u cummerciu di servizii transfruntier, chì avaristi più l'ecunumia.
Fonte: China Daily


Tempu di Postu: Nov-10-2023

  • Previous:
  • Next: