【A 6ª notizia CIIE】Expo allarga l'attività per e nazioni in via di sviluppu

L'Expo Internaziunale di Importazione Chine hà datu à e cumpagnie di i Paesi Meno Sviluppati una piattaforma di primura per presentà i so prudutti è espansione l'imprese, aiutendu à creà più impieghi lucali è à migliurà a so qualità di vita, anu dettu l'espositori à a sesta CIIE in corso.
Dada Bangla, una sucietà di artighjanali di jute bangladeshi lanciata in 2017 è unu di l'espositori, hà dettu chì hè stata ben ricumpensata per participà à l'esposizione da u so debut in u primu CIIE in 2018.
"U CIIE hè una grande piattaforma è ci hà offrittu assai opportunità.Semu veramente grati à u guvernu cinese per avè urganizatu una piattaforma cummerciale cusì unica.Hè una piattaforma di cummerciale assai grande per u mondu sanu ", hà dettu Tahera Akter, cofundatore di a cumpagnia.
Cunsiderata cum'è "fibra d'oru" in Bangladesh, a juta hè ecologica.A cumpagnia hè spicializata in i prudutti di jute artighjanali, cum'è sacchetti è artighjanali, è ancu stuoie di pavimentu è muru.Cù una sensibilizazione crescente di u publicu nantu à a prutezzione di l'ambiente, i prudutti di juta anu dimustratu un potenziale sustinutu à l'esposizione in l'ultimi sei anni.
"Prima di ghjunghje à a CIIE, avemu avutu circa 40 impiegati, ma avà avemu una fabbrica cù più di 2,000 impiegati", disse Akter.
"In particulare, circa 95 per centu di i nostri travagliadori sò donne chì eranu disoccupati è senza identità ma (quella di) una casalinga.Avà facenu un bonu travagliu in a mo cumpagnia.I so stili di vita anu cambiatu è i so standard di vita anu migliuratu, postu chì ponu guadagnà soldi, cumprà e cose è migliurà l'educazione di i so figlioli.Questu hè un grande successu, è ùn saria micca pussibule senza a CIIE ", Akter, chì a so cumpagnia espansione a so presenza in Europa, Mediu Oriente è America di u Nordu, aghjunse.
Hè una storia simile in u cuntinente africanu.Mpundu Wild Honey, una sucietà cinese basata in Zambia è cinque volte participante à CIIE, guida l'apicultura lucali da e fureste à i mercati internaziunali.
"Quandu avemu entratu per a prima volta in u mercatu cinese in 2018, e nostre vendite annuali di meli salvaticu eranu menu di 1 tonna metrica.Ma avà, e nostre vendite annuali anu righjuntu 20 tunnellate ", disse Zhang Tongyang, direttore generale di a cumpagnia per a Cina.
Mpundu, chì hà custruitu a so fabbrica in Zambia in 2015, hà passatu trè anni à aghjurnà u so equipamentu di trasfurmazioni è à migliurà a qualità di u so meli, prima di presentà à u primu CIIE in 2018 sottu un protocolu d'esportazione di u meli righjuntu trà e duie nazioni prima di quellu annu.
"Ancu se u meli maturu salvaticu lucale hè di qualità assai alta, ùn puderia micca esse esportatu direttamente cum'è alimentu prontu à manghjà postu chì hè troppu viscosu per una filtrazione di alta purezza", disse Zhang.
Per risolve stu prublema, Mpundu hà vultatu à i sperti chinesi è hà sviluppatu un filtru adattatu.De plus, Mpundu a fourni à la population locale des ruches gratuites et un savoir-faire pour collecter et transformer le miel sauvage, ce qui a grandement profité aux apiculteurs locaux.
U CIIE hà cuntinuatu à fà sforzi per sustene l'imprese da i LDC per sparte opportunità in u mercatu cinese, cù cabine gratuiti, sussidi per a stallazione di cabine è pulitiche fiscali favurevuli.
A marzu di questu annu, 46 paesi eranu listati cum'è PMA da e Nazioni Unite.In l'ultime cinque edizioni di u CIIE, cumpagnie di 43 LDCs anu presentatu i so prudutti à l'esposizione.À a sesta CIIE in corso, 16 LDCs si sò uniti à l'Esposizione di u Paese, mentre chì l'imprese da 29 LDCs presentanu i so prudutti in l'Exhibition Business.
Fonte: China Daily


Tempu di Postu: Nov-10-2023

  • Previous:
  • Next: