【A 6a nutizie CIIE】 CIIE 'Golden Gate' à u mercatu Chine

A sesta China International Import Expo (CIIE) hà cunclusu u venneri cun un novu record - 78,41 miliardi di dollari americani di affari tentativi raggiunti per compra di un annu di beni è servizii, u più altu da u so debut in 2018 è più di 6,7 per centu da l'annu passatu.
Stu novu record hè statu ottenutu in un tempu quandu l'incertezze abbundanu in u mondu.Braving headwinds, a Cina hà accoltu u CIIE per sei anni consecutivi, dimustrendu un impegnu incessante à l'apertura di altu standard è a determinazione à sparta opportunità di sviluppu cù u mondu.
In a so lettera per felicità l'apertura di l'esposizione di quist'annu, u presidente cinese Xi Jinping hà dettu chì a Cina serà sempre una opportunità impurtante per u sviluppu glubale, impegnendu chì a Cina avanzarà fermamente in l'apertura di altu standard è cuntinueghja à rende a globalizazione ecunomica più aperta, inclusiva, equilibratu è benefica à tutti.
Entrandu in a so sesta edizione quist'annu, u CIIE, a prima esposizione di u mondu à u livellu naziunale à tematiche d'importazione, hè diventata una piattaforma vitale per l'acquistu internaziunale, a prumuzione d'investimentu, i scambii di persone è a cooperazione aperta.
Porta à u mercatu
U CIIE hè diventatu una "porta d'oru" à u vastu mercatu cinese di 1,4 miliardi di persone, cumpresu un gruppu di redditu mediu di più di 400 milioni di persone.
Attraversu a piattaforma di CIIE, i prudutti, tecnulugii è servizii sempre più avanzati entranu in u mercatu cinese, chì guidanu l'aghjurnamentu industriale è di u cunsumu di a Cina, alimentanu u sviluppu di alta qualità è furnisce più novi opportunità per a cooperazione cummerciale internaziunale.
U mondu oghje hè affruntatu cù cambiamenti accelerati invisibili in un seculu è ancu una ripresa economica lenta.Cum'è un bonu publicu per u mondu sanu, a CIIE s'impegna à fà a torta di u mercatu globale ancu più grande, scopre novi modi di cuuperazione internaziunale è furnisce i benefici per tutti.
L'esposizione offre ancu à e cumpagnie domestiche vaste opportunità per stabilisce cunnessione cù potenziali partenarii cummerciale, forge vantaghji cumplementarii cù i ghjucatori di u mercatu, aumentendu cusì a so cumpetitività generale in u mercatu globale.
U primu ministru cinese Li Qiang hà dettu in a ceremonia di apertura di l'esposizione chì a Cina espansione attivamente l'impurtazioni, implementà listi negativi per u cummerciu di serviziu transfruntier, è cuntinueghja à facilità l'accessu à u mercatu.
Li hà dettu chì l'impurtazioni di beni è servizii da a Cina ghjunghjenu à 17 trilioni di dollari americani in termini cumulativi in ​​i prossimi cinque anni.
Statistiche di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche anu dimustratu chì u pruduttu domesticu grossu (PIB) di a Cina hè cresciutu di 5,2 per centu annu annantu à i primi trè trimestri di questu annu.
A resilienza di l'ecunumia cinese è l'apertura di u mercatu cinese hà attiratu imprenditori da u mondu sanu.A CIIE di quist'annu, u primu ritornu cumpletu à l'esibizioni in persona da l'iniziu di COVID-19, hà attiratu participanti è invitati da 154 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali.
Più di 3,400 espositori è quasi 410,000 visitatori prufessiunali registrati per l'avvenimentu, cumprese 289 di l'imprese Global Fortune 500 è parechji leader di l'industria.
Porta à a cooperazione
Mentre chì certi pulitici occidentali cercanu di custruisce "picculi cantieri è alti recinti", a CIIE significa u veru multilateralismu, a cunniscenza mutuale è a cooperazione win-win, chì hè ciò chì u mondu hà bisognu oghje.
L'entusiasmu di e cumpagnie americane per a CIIE parla assai.Hanu classificatu primu in quantu à l'area di mostra à u CIIE per parechji anni in una fila.
Quist'annu, più di 200 espositori americani in l'agricultura, semiconduttori, dispusitivi medichi, veiculi d'energia nova, cusmetichi è altri settori anu assistitu à l'esposizione annuale, chì marcà a più grande presenza di i Stati Uniti in a storia di a CIIE.
U Padiglione Americanu di l'Alimentazione è l'Agricultura à a CIIE 2023 hè a prima volta chì u guvernu di i Stati Uniti hà participatu à u grande avvenimentu.
Un totale di 17 espositori da i guverni statali di i Stati Uniti, l'associazioni di prudutti agriculi, l'esportatori agriculi, i pruduttori di l'alimentu è l'imballaggi anu presentatu i so prudutti cum'è carne, noci, furmagliu è vinu in u padiglione, chì copre una superficie di più di 400 metri quadrati.
À l'imprese di i paesi in via di sviluppu è di u Sudu Globale, u CIIE serve cum'è un ponte micca solu à u mercatu cinese, ma ancu à u sistema di cummercializazione glubale, cumu si scontranu è cercanu a cooperazione cù cumpagnie di tuttu u mondu.
L'esposizione di quist'annu hà furnitu cabine gratuiti è altre politiche di supportu à circa 100 cumpagnie di 30 paesi menu sviluppati.
Ali Faiz da a Cumpagnia di Trading Biraro di l'Afghanistan, chì hà assistitu à l'esposizione per a quarta volta, hà dettu chì in u passatu era estremamente difficiule per e piccule imprese in u so paese di truvà mercati d'oltremare per i so prudutti.
Ricurdava a so prima assistenza in 2020 quandu hà purtatu a moquette di lana fatta à manu, un pruduttu specialità di l'Afghanistan.L'esposizione l'hà aiutatu à riceve più di 2 000 ordini per i tappeti di lana, chì significava ingressu per più di 2 000 famiglie lucali per un annu sanu.
Avà, a dumanda di tappeti artighjanali afgani in Cina hà continuatu à cresce.Faiz hà bisognu di rinfurzà u so stock duie volte à u mese, cumparatu cù solu una volta ogni sei mesi in u passatu.
"U CIIE ci furnisce una preziosa finestra di opportunità per pudè integrà in a globalizazione ecunomica è gode di i so benefici cum'è quelli in regioni più sviluppate", disse.
Porta à u futuru
Più di 400 articuli novi - prudutti, tecnulugii è servizii - anu pigliatu u centru di u CIIE di questu annu, alcuni di elli facenu u so debut globale.
Sti tecnulugii è i prudutti d'avanguardia alimentanu a tendenza di u sviluppu ulteriore di a Cina è cuntribuiscenu à arricchisce a vita di i Cinesi.
U futuru hè ghjuntu.U Populu Cinese avà gode di a cunvenzione è u piacè purtatu da l'ultime tecnulugii, i prudutti di qualità è i più di moda è servizii da u mondu sanu.U sforzu di a Cina per u sviluppu di alta qualità prumove novi mutori di crescita è novu momentum, purtendu opportunità à l'imprese in casa è in l'esteru.
"L'ultimu annunziu annantu à u voluminu di importazione previstu da a Cina per i prossimi cinque anni hè estremamente incuragisce, per e duie cumpagnie straniere chì facenu affari cù a Cina è l'ecunumia mundiale in generale", hà dettu Julian Blissett, vicepresidentu esecutivu è presidente di General Motors (GM). GM China.
L'apertura è a cooperazione restanu a tendenza di i tempi.Cume a Cina apre a so porta più larga à u mondu esternu, a CIIE hà da ottene un successu cuntinuu in l'anni avanti, trasfurmendu l'enorme mercatu cinese in grandi opportunità per u mondu sanu.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: