【U 6u CIIE News】U 1u VP di l'Iran saluta l'aumentu di i participanti iraniani à l'esposizione d'importazione di a Cina

U primu vicepresidentu iranianu Mohammad Mokhber hà salutatu u sabbatu a crescita di u numeru di pavilioni iraniani in a sesta edizione di l'Expo Internaziunale di Importazione Chine (CIIE), chì si svolge in Shanghai u 5-10 di nuvembre.
Facendu e rimarche à l'aeroportu prima di lascià a capitale iraniana Teheran per Shanghai, Mokhber hà qualificatu e relazioni Iran-China cum'è "strategiche" è salutatu a crescita di e relazioni è a cooperazione Teheran-Beijing, secondu l'agenza di stampa ufficiale IRNA.
Ellu hà dettu chì u numeru di l'imprese iraniani chì participanu à l'Expo quist'annu aumenta di 20 per centu paragunatu à l'annu passatu, aghjustendu chì i numerosi participanti aumenteranu a vendita di l'Iran à l'oltremare in Cina in i campi di tecnulugia, oliu, industrie petrolifere, industria è minera.
Mokhber hà descrittu cum'è "favorevule" è "significativu" u bilanciu cummerciale trà l'Iran è a Cina è l'exportazioni di u primu à l'ultimi rispettivamente.
U Vice Ministru di l'Affari Esteri iranianu per a Diplomazia Ecunomica Mehdi Safari hà dettu u sabbatu à l'IRNA chì l'imprese basate nantu à a cunniscenza custituiscenu u 60 per centu di e cumpagnie energetiche è petrochimiche iraniani chì participanu à l'esposizione, "chì hè indicativu di a forza di u paese in i settori petroliferi è petrochimici cum'è cum'è i campi di a nanotecnologia è a biotecnologia ".
Sicondu IRNA, più di 50 cumpagnie è 250 imprenditori iraniani anu participatu à l'esposizione, chì hè prevista per u 5-10 di nuvembre.
U CIIE quist'annu hè previstu per attruverà invitati da 154 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali.Più di 3,400 espositori è 394,000 visitatori prufessiunali anu registratu per assistisce à l'avvenimentu, rapprisentanu una ricuperazione cumpleta à i livelli pre-pandemici.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: Nov-06-2023

  • Previous:
  • Next: