【A 6ª notizia CIIE】 6ª CIIE per mette in luce l'apertura migliorata, a cooperazione win-win

A sesta China International Import Expo (CIIE), prevista in Shanghai da u 5 à u 10 di nuvembre, significa u primu ritornu cumpletu di l'avvenimentu à mostre in persona da l'iniziu di COVID-19.
Cum'è a prima esposizione à livellu naziunale in u mondu cù tematiche d'importazione, CIIE hè una vetrina per u novu paradigma di sviluppu di a Cina, una piattaforma per l'apertura di altu standard, è un bonu publicu per u mondu sanu, hà dettu u Vice Ministru di Cummerciu Sheng Qiuping in una stampa. cunferenza.
Questa edizione di u CIIE hà stabilitu un novu record cù 289 cumpagnie Global Fortune 500 è i capi di l'industria in presenza.Più di 3,400 espositori è 394,000 visitatori prufessiunali anu registratu per l'avvenimentu, chì significheghja una ricuperazione cumpleta à i livelli pre-pandemici.
"U migliuramentu cuntinuu di a qualità è di u standard di l'esposizione hè un tistimunianza di l'impegnu invariabile di a Cina à l'apertura è a so determinazione di interagisce cù l'ecunumia glubale in modu pusitivu", hà dettu Wang Xiaosong, ricercatore di l'Academia Naziunale di Sviluppu è Strategia à l'Università Renmin di Cina.
Participanti globale
Ogni annu, u prusperu CIIE riflette a fiducia incrollabile chì i ghjucatori glubale in diversi settori anu in u mercatu cinese è e so prospettive di sviluppu.Questu avvenimentu accoglie i visitori per a prima volta è i participanti di ritornu.
A CIIE di quist'annu hà attrattu assistenti da 154 paesi, regioni è urganisazioni internaziunali, cumprese i paesi menu sviluppati, sviluppati è sviluppati.
Sicondu Sun Chenghai, vicedirettore generale di l'Uffiziu CIIE, circa 200 cumpagnie si sò impegnate à participà per u sestu annu consecutivu, è circa 400 imprese tornanu à l'esposizione dopu una pausa di dui anni o più.
Capitalizendu l'uppurtunità, i novi participanti sò ansiosi di pruvà a so furtuna in u mercatu cinese in crescita.L'esposizione di quist'annu marca u debut di 11 paesi in l'Esposizione di u Paese, cù 34 paesi pronti à fà a so prima apparizione offline.
L'esposizione hà attiratu a participazione di quasi 20 cumpagnie Global Fortune 500 è imprese leader di l'industria chì assisteranu per a prima volta.Più di 500 picculi è medie imprese anu ancu registratu per a so apparizione inaugurale in questu grandi avvenimentu.
Frà elli hè a cumpagnia di tecnulugia di i Stati Uniti Analog Devices (ADI).A cumpagnia hà assicuratu un stand di 300 metri quadrati in l'industria intelligente è l'area di l'esibizione di a tecnulugia di l'infurmazione.A cumpagnia mostrarà micca solu una varietà di prudutti è suluzioni per a prima volta in Cina, ma ancu di fucalizza nantu à tecnulugia di punta cum'è l'intelligenza di punta.
"U robustu sviluppu di l'ecunumia digitale in Cina, a prumuzione di l'aghjurnamentu industriale, è a transizione à una ecunumia amica di l'ambiente ci furniscenu opportunità significative", hà dettu Zhao Chuanyu, vicepresidentu di vendita di ADI China.
Novi prudutti, novi tecnulugia
Più di 400 novi prudutti, tecnulugia è servizii sò previsti per esse presentati durante l'esposizione di questu annu.
A cumpagnia di tecnulugia medica di i Stati Uniti GE Healthcare, un espositore frequente à a CIIE, mostrarà quasi 30 prudutti à l'esposizione, di i quali 10 farà u so debut in Cina.Qualcomm, u principale fabricatore di chip di i Stati Uniti, purterà a so piattaforma mobile di punta - u Snapdragon 8 Gen 3 - à l'esposizione, per presentà e novi sperienze chì 5G è Intelligenza Artificiale porranu à i telefunini mobili, l'automobile, i dispositi purtati è altri terminali.
A cumpagnia francese Schneider Electric mostrarà e so ultime tecnulugii digitali per mezu di scenarii d'applicazioni à zero carbonu chì coprenu 14 industrie principali.Sicondu Yin Zheng, vicepresidentu esecutivu di Schneider Electric in China & East Asia Operations, a cumpagnia hà da cuntinuà à travaglià cù l'upstream è downstream di a catena industriale per prumove a digitalizazione è a trasfurmazioni low-carbon.
KraussMaffei, un fabricatore tedescu di machini di plastica è gomma, mostrarà una gamma di suluzioni in u campu di a fabricazione di veiculi d'energia nova."Per mezu di a piattaforma CIIE, avemu da capisce ancu i bisogni di l'utilizatori, cuntinuà à fà a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia, è furnisce prudutti, servizii è soluzioni d'alta qualità per u mercatu cinese", disse Li Yong, CEO di KraussMaffei Group.
Supportu i paesi menu sviluppati
Cum'è un bene publicu globale, a CIIE sparte opportunità di sviluppu cù i paesi menu sviluppati di u mondu.In l'Esposizione Paese di questu annu, 16 di i 69 paesi sò i paesi menu sviluppati di u mondu.
U CIIE prumove l'ingressu di i prudutti di specialità lucali da questi paesi menu sviluppati in u mercatu cinese offrendu cabine gratuiti, sussidi è pulitiche fiscali preferenziali.
"Avemu aumentatu u sustegnu puliticu per chì i prudutti di questi paesi è regioni menu sviluppati ponu guadagnà assai attenzione", disse Shi Huangjun, un ufficiale di u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai).
"U CIIE emette inviti à i paesi menu sviluppati di u mondu per sparte i dividendi di u sviluppu di a Cina è cercà a cooperazione win-win è a prosperità cumuna, mettendu in risaltu u nostru sforzu di custruisce una cumunità cù un futuru cumunu per l'umanità", disse Feng Wenmeng, ricercatore cù u Sviluppu. Centru di Ricerca di u Cunsigliu di Statu.
Fonte: Xinhua


Tempu di Postu: Nov-05-2023

  • Previous:
  • Next: