【A 6ª notizia CIIE】CIIE un negozio unicu per i prudutti

I cumpratori chinesi chì cercanu di cumprà prudutti internaziunali chì rispondenu à i bisogni evolutivi di i cunsumatori anu dettu chì a sestah China International Import Expo, chì hà cunclusu in Shanghai a settimana passata, hà servitu cum'è una destinazione unica per l'ultimi è i migliori prudutti per via di a piattaforma di visualizazione è di acquisti globale di l'esposizione.
Quasi 400 000 cumpratori industriali registrati per a sesta CIIE quist'annu per cumprà da più di 3 400 espositori senza avè da passà fora di u paese.L'espositori includenu un record di 289 imprese Fortune 500 è imprese di punta in i so rispettivi industrii.
"Oghje, i cunsumatori cinesi preferanu sperienze d'alta qualità è sparte in ogni angulu di e so case chì piacenu u corpu è l'anima.Sò quì à u CIIE, in cerca di pussibulità di casa più uniche è meravigliose ", disse Chen Yi'an, chì a so cumpagnia in Hangzhou, a pruvincia di Zhejiang, importa articuli per l'usu domesticu.
"Credu ancu chì quandu i cumpratori di Shanghai è e so pruvince vicine Zhejiang, Jiangsu è Anhui si riuniscenu à a CIIE per cumprà, aiuterà à custruisce una catena di furnimentu più matura in a regione Yangtze River Delta", Chen, chì a so ditta hè unu di i 42 000 cumpratori di a pruvincia, aghjustatu.
L'Alleanza di Cumpratore di u Grande Retail di u gruppu di cummerciale di Shanghai in a CIIE, chì hà 33 cumpagnie membri, hà righjuntu accordi preliminari per 55 prughjetti di acquisti per un totale di 3,5 miliardi di yuan ($ 480 milioni), secondu Bailian Group, l'unità di catedra di l'alleanza.
"U CIIE rinfurzà a cumpetizione trà l'imprese domestiche è straniere è ancu quella trà l'imprese straniere, chì prumove a trasfurmazioni di l'ecunumia da l'impurtazioni generali à l'impurtazioni di alta qualità", disse Luo Changyuan, prufissore à a Scola di Economia di l'Università Fudan. .
A piattaforma CIIE aiuta ancu l'imprese multinaziunali è l'istituzioni lucali è l'imprese à cunnetta è integrà più e so risorse rispettive è formanu partenarii.
A cumpagnia farmaceutica basata in i Stati Uniti MSD è l'Università di Pechino anu firmatu un accordu à a CIIE per stabilisce u Laboratoriu cumuni PKU-MSD.
Riproducendu i so rispettivi punti di forza di R&D è accademici, u laboratoriu, cuncintratu nantu à e tecnulugia di prevenzione è di cuntrollu di e malatie infettive, realicerà prughjetti à longu andà in l'innuvazione tecnologica in quantu à a salute publica è a ricerca in u mondu reale in i settori chjave di e malatie.
"Integrà i nostri vantaghji, crede chì una tale cooperazione accelerà l'efficienza di pruduce risultati di l'innuvazione sci-tech è cuntribuisce à custruisce un sistema di salute publica più cumpletu", disse Xiao Yuan, subdirector di u Centru di Scienze di Salute di l'Università di Pechino.
Roche è sette partenarii domestici, cumpresi United Family Healthcare, fornitori d'espresso di medicina Meituan è Dingdang, è a piattaforma di diagnosi è trattamentu in linea WeDoctor, anu righjuntu un accordu di cullaburazione à u CIIE in i campi di a prevenzione è u cuntrollu di a gripe trà i zitelli è a medicina è a digitalizazione, chì hà per scopu. per aiutà à riduce i carichi di malatie nantu à a società durante a stagione di a gripe.
Fonte: China Daily


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: