【A 6ª notizia CIIE】6 anni dopu: CIIE cuntinueghja à purtà opportunità per l'imprese straniere

In u 2018, a Cina hà fattu una dichjarazione globale risonante cù l'inaugurazione di l'Expo Internaziunale di Importazione Chine (CIIE) in Shanghai, a prima esposizione d'importazione à livellu naziunale in u mondu.Sei anni dopu, a CIIE cuntinueghja à espansione a so influenza glubale, diventendu un catalizzatore per a cooperazione win-win in u mondu sanu è offre beni è servizii publichi internaziunali chì benefiziu u mondu.
U CIIE hà evolutu in una vetrina glubale di l'impegnu di a Cina à l'apertura di altu standard è à sparte i dividendi di u so sviluppu cù u mondu.U 6th CIIE in corso hà attiratu più di 3,400 espositori glubale, cù parechji participanti per a prima volta chì esploranu una ricchezza di opportunità.
Andrew Gatera, un espositore da Rwanda, hà recentemente sperimentatu l'opportunità notevuli offerte da a CIIE.In solu dui ghjorni, hà sappiutu vende quasi tutti i so prudutti è stabilisce cunnessione cù parechji grandi cumpratori.
"Parechje persone sò interessate in u mo pruduttu", disse."Ùn aghju mai imaginatu chì a CIIE puderia purtà tante opportunità".
U viaghju di Gatera à u CIIE hè statu guidatu da a scala è a dimensione impressiunanti di l'avvenimentu.Dopu avè assistitu à a CIIE cum'è un visitatore l'annu passatu, hà ricunnisciutu u so putenziale è hà realizatu chì era a piattaforma perfetta per a so attività.
"U mo scopu hè di ghjunghje à un publicu più largu è stabilisce partenarii forti, è u rolu di a CIIE per aiutà à ottene stu scopu hè statu inestimabile", disse."Hè una piattaforma incredibile per cunnette cù i pussibuli cumpratori è espansione a portata di a mo attività".
A poca distanza da u stand di Gatera, un altru espositore per a prima volta, Miller Sherman da Serbia, hè entusiastu cù i partenarii potenziali è i visitatori.Hè ansiosu di sfruttà sta opportunità unica à a CIIE per cercà a cooperazione è stabilisce cunnessione fruttuosa in Cina.
"Credu chì a Cina hè un grande mercatu per i nostri prudutti, è avemu numerosi clienti potenziali quì", disse."U CIIE presenta una ricchezza di novi opportunità per a cooperazione cù importatori in Cina".
L'ottimisimu è l'approcciu proattivu di Sherman riflette u spiritu di a CIIE, induve l'imprese di u mondu cunvergenu per scopre l'immensu putenziale di u mercatu cinese.
Tuttavia, l'esperienza di Sherman va oltre l'ingaghjamentu è l'ottimisimu.Hà digià ottenutu successu tangibile à a CIIE firmendu parechji cuntratti per l'esportazioni.Per ellu, u CIIE ùn hè micca solu una piattaforma per a nova cooperazione, ma ancu una opportunità inestimabile per acquistà insights è cunniscenze nantu à u panorama di u mercatu globale.
"Hè impactatu u nostru modu di vede u mercatu, micca solu u mercatu cinese, ma ancu u mercatu globale.U CIIE ci hà presentatu à e cumpagnie di u mondu chì sò in a listessa attività cum'è noi ", disse.
Tharanga Abeysekara, un espositore di tè di Sri Lanka, riprende a perspettiva di Miller Sherman."Questa hè una mostra veramente d'altu livellu induve pudete scuntrà u mondu", disse."Avemu da impegnà cù persone di diverse naziunalità è culture quì.Serve cum'è una piattaforma per presentà u vostru pruduttu à u mondu ".
Abeysekara hà u scopu di espansione a so attività in Cina, postu chì hè ottimista annantu à u mercatu cinese."A vasta basa di cunsumatori di a Cina hè un tesoru per noi", hà dettu, nutendu chì a resistenza ecunomica di a Cina, ancu in tempi difficili cum'è a pandemia di COVID-19, sottolinea a stabilità di stu mercatu.
"Avemu pensatu di trasfurmà da 12 à 15 milioni di chilò di tè neru in Cina, postu chì vedemu un putenziale significativu in l'industria cinese di tè di latte", disse.
Hà ricunnisciutu ancu u rolu pivotale di a Cina in u sustegnu di a cooperazione è di i scambii glubale, in particulare per mezu di iniziative cum'è l'Initiative Belt and Road.
"Cum'è qualcunu da un paese participante à l'Initiative Belt and Road (BRI), avemu ricevutu direttamente benefici tangibili da questa iniziativa espansiva iniziata da u guvernu cinese", disse.Hà evidenziatu ancu u rolu pivotale di a CIIE in a BRI, enfatizendu chì hè a piattaforma più prominente per e cumpagnie straniere per entra in u mercatu cinese.
Sei anni dopu, u CIIE cuntinueghja à serve cum'è un faro di opportunità è speranza per l'imprenditori, sia chì rapprisentanu grandi corporazioni o picculi imprese.Cume a CIIE prospera, ùn solu mette in risaltu e vaste opportunità presentate da u mercatu cinese à l'imprese straniere, ma ancu attivamente li permette di diventà contributori integrali à a storia di successu in continua evoluzione di questa ecunumia vibrante è dinamica.
U CIIE resta un tistimunianza di l'impegnu invariabile di a Cina à u cummerciu glubale è a cuuperazione ecunomica, solidificendu a so pusizioni cum'è un capu glubale in facilità à partenarii internaziunali è apre novi orizzonti per l'imprese in u mondu sanu.
Fonte: U ghjornu di u populu


Tempu di Postu: 22-Nov-2023

  • Previous:
  • Next: