【A 6a nutizie CIIE】Arte per dà un toccu culturale à a sesta CIIE

Grazie à a pulitica di duty-free, 135 opere d'arte valutate in più di 1 miliardo di yuan ($ 136 milioni) competiranu cù prudutti, marche, servizii, tecnulugii è cuntenutu per i riflettori à a prossima sesta China International Import Expo in Shanghai.
I venditori d'asta di fama mondiale Christie's, Sotheby's è Phillips, ormai participanti regularmente à a CIIE, sò previsti chì manighjanu i so martelletti cum'è capolavori di Claude Monet, Henri Matisse è Zhang Daqian seranu esposti o venduti à l'esposizione di questu annu, chì aprirà dumenica è chiuderà. u 10 di nuvembre.
Pace Gallery, un attore prominente in a scena di l'arte cuntempuranea internaziunale, farà u so debut in CIIE cù duie sculture di l'artisti americani Louise Nevelson (1899-1988) è Jeff Koons, 68 anni.
U primu batch di opere d'arte per esse mostratu o vindutu in l'esposizione hè statu trasportatu à u locu CIIE - u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai) - u luni dopu meziornu dopu u sdoganamentu in Shanghai.
Circa 70 opere d'arte più, valutate in più di 700 milioni di yuan, da ottu paesi è regioni sò previsti per ghjunghje à u locu in i prossimi ghjorni.
Quist'annu, l'opere d'arte seranu presentate in l'area di mostra di beni di cunsumu di u CIIE, secondu Dai Qian, subdirector di a Dogana di Waigaoqiao Free Trade Zone in Shanghai.
A rùbbrica di l'arti pigliarà circa 3.000 metri quadrati, più grande chè in l'anni precedenti.
Ci sarà circa 20 espositori, nove di i quali sò novi participanti.
In l'ultimi anni, a sezione di l'arti di u CIIE hà sviluppatu "da una stella nascente à una finestra impurtante per i scambii culturali", hà dettu Wang Jiaming, subdirector generale di a Shanghai Free Trade Zone Cultural Investment & Development Co Ltd, l'autorizatu. prestatore di servizii per a sezione d'arte è antichità di u CIIE per l'ultimi trè anni.
"Avemu stati incuraghjiti da a pulitica CIIE chì permette à l'espositori di fà transazzioni duty-free per cinque opere d'arte", disse Shi Yi, subdirector di l'uffiziu in Cina di a Pace Gallery in Pechino.Pace hà travagliatu cù l'istituzioni d'arte è i musei in Shanghai per accoglie una seria di mostre in l'ultimi anni, ma nè Nevelson nè Koons anu avutu mostre individuali in a Cina continentale.
E sculture di Nevelson sò state esposte à a 59a Biennale di Venezia l'annu passatu.E sculture di Koons chì raffiguranu l'uggetti di ogni ghjornu anu avutu un impattu globale, stabilendu parechji record di vendita à l'asta.
"Credemu chì u CIIE hè una grande opportunità per presentà questi artisti impurtanti à u publicu cinese", disse Shi.
A cuuperazione doganale hà aiutatu l'espositori CIIE à purtà a so arte à l'esposizione senza ritardi in e prucedure, chì si prevede di riduce i costi è di facilità e transazzioni d'arte, disse.
Fonte: China Daily


Tempu di Postu: Nov-03-2023

  • Previous:
  • Next: