U presidente di u BM: A crescita di u PIB di a Cina hè prevista per superà u 5% questu annu

www.mach-sales.com

U 10 d'aprile, ora lucale, e riunioni di primavera di u 2023 di u Gruppu di u Bancu Mundiale è di u Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) sò state tenute in Washington DC, u presidente di u BM David R. Malpass hà dichjaratu chì l'ecunumia glubale hè generalmente debule quist'annu, cù a Cina cum'è eccezzioni. .Hè previstu chì a crescita di u PIB di a Cina superà u 5% in 2023.

Malpass hà fattu i cumenti durante una teleconferenza di media, nutendu chì a pulitica COVID-19 ajustata di a Cina aiuta à migliurà e prospettive di crescita ecunomica di u paese è ancu l'economia glubale.A Cina pussede un investimentu privatu putente, è a so pulitica monetaria hà spaziu per l'ajustamentu contraciclicu.Inoltre, u guvernu cinese hà incuraghjitu a crescita in l'industria di i servizii, in particulare in a salute è u turismu.

À a fini di marzu, u Bancu Mondiale hà publicatu u so rapportu nantu à a situazione ecunomica in l'Asia Orientale è u Pacificu, elevendu a previsione di crescita economica di a Cina per u 2023 à 5,1%, significativamente più altu ch'è a so previsione precedente di 4,3% in ghjennaghju.Per i paesi in via di sviluppu fora di a Cina, a crescita ecunomica hè prevista per rallentà da 4,1% in 2022 à circa 3,1% questu annu, è parechji paesi in via di sviluppu cuntinueghjanu à affruntà una crescita bassa in l'anni à vene, aggravendu a pressione fiscale è e sfide di u debitu.U Bancu Mundiale predice chì a crescita economica glubale rallenta da 3,1% in 2022 à 2% questu annu, cù l'ecunumia di i Stati Uniti prevista per rallentà da 2,1% in 2022 à 1,2%.


Postu tempu: Apr-13-2023

  • Previous:
  • Next: